Minimap 5.6 läd nicht...

• Leider funktioniert die Minimap nicht mehr, ist glaube schon bekannt aus der 5.5... ich habe Lösungsansätze mit Server Rollback gelesen, möchte ich aber eigentlich nicht machen.

Gibt es noch eine andere Lösung?

Grüße,
    Bazzi

• Auf die Map verzichten. Auf einen Patch/Update warten. Oder halt doch nen Server Rollback und hoffen es kommt nicht wieder.

• Danke für deinen wertvollen Gedankenerguss...

Hat sonst noch wer einen ernst gemeinten Vorschlag? Der nicht bereits geklärte Fakten enthält?

Auf bald und besten Dank im Voraus,
    Bazzi

• If your minimap isn't loading, try deleting the ECO folder located in 'C:\users\NAME\AppData\LocalLow\Strange Loop Games'.

• Thx, but for me it's not working!
    Seems like a server side problem, if there are some other hints?

Funtkioniert nicht bei mir!
    Scheint ein Serverproblem zu sein, falls jemand noch was weiß?

Greets,
    Bazzi

• Have you been playing on more then one server? And have the worlds been different sizes? There are reports that moving between servers with worlds that are different sizes can mess up the minimap. There also have been several reports of the map not working in 5.6. You might want to post to github about this.

• Only playing on my own hosted server, the problem appeared today at my first login... there must happend something between yesterday evening and today ;-)

I'll post it on github in the evening ;-)

Cheers,
    Bazzi

Log in to reply