Crash Dump EcoServer_v0.5.5-alpha-staging-400292c5


  • Update from EcoServer_v0.5.4-alpha-staging-765fb0d7
    to EcoServer_v0.5.5-alpha-staging-400292c5
    with Storage files.

    Dump:
    --BEGIN DUMP--
    Dump Time
    02/09/2017 12:15:52

    Exception
    System.AggregateException: Mindestens ein Fehler ist aufgetreten. ---> System.Reflection.TargetInvocationException: Ein Aufrufziel hat einen Ausnahmefehler verursacht. ---> System.Exception: 1 Error(s) occurred when loading Objects
    bei Eco.Core.Serialization.DataStore.LoadAsync[T](String folder, Action2 createFunc) bei Eco.Gameplay.Objects.WorldObjectManager..ctor() --- Ende der internen Ausnahmestapelüberwachung --- bei System.RuntimeTypeHandle.CreateInstance(RuntimeType type, Boolean publicOnly, Boolean noCheck, Boolean& canBeCached, RuntimeMethodHandleInternal& ctor, Boolean& bNeedSecurityCheck) bei System.RuntimeType.CreateInstanceSlow(Boolean publicOnly, Boolean skipCheckThis, Boolean fillCache, StackCrawlMark& stackMark) bei System.Activator.CreateInstance(Type type, Boolean nonPublic) bei System.RuntimeType.CreateInstanceImpl(BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes, StackCrawlMark& stackMark) bei System.Activator.CreateInstance(Type type, BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes) bei System.Activator.CreateInstance(Type type, Object[] args) bei Eco.Server.PluginManager.AddPlugin[T](Object[] p) bei Eco.Server.PluginManager.<.ctor>b__1_1() bei System.Threading.Tasks.Task.Execute() --- Ende der internen Ausnahmestapelüberwachung --- bei System.Threading.Tasks.Task.WaitAll(Task[] tasks, Int32 millisecondsTimeout, CancellationToken cancellationToken) bei Eco.Server.PluginManager..ctor() bei Eco.Server.MainClass.Main(String[] args) ---> (Interne Ausnahme #0) System.Reflection.TargetInvocationException: Ein Aufrufziel hat einen Ausnahmefehler verursacht. ---> System.Exception: 1 Error(s) occurred when loading Objects bei Eco.Core.Serialization.DataStore.LoadAsync[T](String folder, Action2 createFunc)
    bei Eco.Gameplay.Objects.WorldObjectManager..ctor()
    --- Ende der internen Ausnahmestapelüberwachung ---
    bei System.RuntimeTypeHandle.CreateInstance(RuntimeType type, Boolean publicOnly, Boolean noCheck, Boolean& canBeCached, RuntimeMethodHandleInternal& ctor, Boolean& bNeedSecurityCheck)
    bei System.RuntimeType.CreateInstanceSlow(Boolean publicOnly, Boolean skipCheckThis, Boolean fillCache, StackCrawlMark& stackMark)
    bei System.Activator.CreateInstance(Type type, Boolean nonPublic)
    bei System.RuntimeType.CreateInstanceImpl(BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes, StackCrawlMark& stackMark)
    bei System.Activator.CreateInstance(Type type, BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes)
    bei System.Activator.CreateInstance(Type type, Object[] args)
    bei Eco.Server.PluginManager.AddPlugin[T](Object[] p)
    bei Eco.Server.PluginManager.<.ctor>b__1_1()
    bei System.Threading.Tasks.Task.Execute()<---

    ---> (Interne Ausnahme #1) System.Reflection.TargetInvocationException: Ein Aufrufziel hat einen Ausnahmefehler verursacht. ---> System.Exception: 1 Error(s) occurred when loading Users
    bei Eco.Core.Serialization.DataStore.LoadAsync[T](String folder, Action`2 createFunc)
    bei Eco.Gameplay.Players.UserManager..ctor()
    --- Ende der internen Ausnahmestapelüberwachung ---
    bei System.RuntimeTypeHandle.CreateInstance(RuntimeType type, Boolean publicOnly, Boolean noCheck, Boolean& canBeCached, RuntimeMethodHandleInternal& ctor, Boolean& bNeedSecurityCheck)
    bei System.RuntimeType.CreateInstanceSlow(Boolean publicOnly, Boolean skipCheckThis, Boolean fillCache, StackCrawlMark& stackMark)
    bei System.Activator.CreateInstance(Type type, Boolean nonPublic)
    bei System.RuntimeType.CreateInstanceImpl(BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes, StackCrawlMark& stackMark)
    bei System.Activator.CreateInstance(Type type, BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes)
    bei System.Activator.CreateInstance(Type type, Object[] args)
    bei Eco.Server.PluginManager.AddPlugin[T](Object[] p)
    bei System.Threading.Tasks.Task.Execute()<---

    Inner Exception
    System.AggregateException: Mindestens ein Fehler ist aufgetreten. ---> System.Reflection.TargetInvocationException: Ein Aufrufziel hat einen Ausnahmefehler verursacht. ---> System.Exception: 1 Error(s) occurred when loading Objects
    bei Eco.Core.Serialization.DataStore.LoadAsync[T](String folder, Action2 createFunc) bei Eco.Gameplay.Objects.WorldObjectManager..ctor() --- Ende der internen Ausnahmestapelüberwachung --- bei System.RuntimeTypeHandle.CreateInstance(RuntimeType type, Boolean publicOnly, Boolean noCheck, Boolean& canBeCached, RuntimeMethodHandleInternal& ctor, Boolean& bNeedSecurityCheck) bei System.RuntimeType.CreateInstanceSlow(Boolean publicOnly, Boolean skipCheckThis, Boolean fillCache, StackCrawlMark& stackMark) bei System.Activator.CreateInstance(Type type, Boolean nonPublic) bei System.RuntimeType.CreateInstanceImpl(BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes, StackCrawlMark& stackMark) bei System.Activator.CreateInstance(Type type, BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes) bei System.Activator.CreateInstance(Type type, Object[] args) bei Eco.Server.PluginManager.AddPlugin[T](Object[] p) bei Eco.Server.PluginManager.<.ctor>b__1_1() bei System.Threading.Tasks.Task.Execute() --- Ende der internen Ausnahmestapelüberwachung --- bei System.Threading.Tasks.Task.WaitAll(Task[] tasks, Int32 millisecondsTimeout, CancellationToken cancellationToken) bei Eco.Server.PluginManager..ctor() bei Eco.Server.MainClass.Main(String[] args) ---> (Interne Ausnahme #0) System.Reflection.TargetInvocationException: Ein Aufrufziel hat einen Ausnahmefehler verursacht. ---> System.Exception: 1 Error(s) occurred when loading Objects bei Eco.Core.Serialization.DataStore.LoadAsync[T](String folder, Action2 createFunc)
    bei Eco.Gameplay.Objects.WorldObjectManager..ctor()
    --- Ende der internen Ausnahmestapelüberwachung ---
    bei System.RuntimeTypeHandle.CreateInstance(RuntimeType type, Boolean publicOnly, Boolean noCheck, Boolean& canBeCached, RuntimeMethodHandleInternal& ctor, Boolean& bNeedSecurityCheck)
    bei System.RuntimeType.CreateInstanceSlow(Boolean publicOnly, Boolean skipCheckThis, Boolean fillCache, StackCrawlMark& stackMark)
    bei System.Activator.CreateInstance(Type type, Boolean nonPublic)
    bei System.RuntimeType.CreateInstanceImpl(BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes, StackCrawlMark& stackMark)
    bei System.Activator.CreateInstance(Type type, BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes)
    bei System.Activator.CreateInstance(Type type, Object[] args)
    bei Eco.Server.PluginManager.AddPlugin[T](Object[] p)
    bei Eco.Server.PluginManager.<.ctor>b__1_1()
    bei System.Threading.Tasks.Task.Execute()<---

    ---> (Interne Ausnahme #1) System.Reflection.TargetInvocationException: Ein Aufrufziel hat einen Ausnahmefehler verursacht. ---> System.Exception: 1 Error(s) occurred when loading Users
    bei Eco.Core.Serialization.DataStore.LoadAsync[T](String folder, Action`2 createFunc)
    bei Eco.Gameplay.Players.UserManager..ctor()
    --- Ende der internen Ausnahmestapelüberwachung ---
    bei System.RuntimeTypeHandle.CreateInstance(RuntimeType type, Boolean publicOnly, Boolean noCheck, Boolean& canBeCached, RuntimeMethodHandleInternal& ctor, Boolean& bNeedSecurityCheck)
    bei System.RuntimeType.CreateInstanceSlow(Boolean publicOnly, Boolean skipCheckThis, Boolean fillCache, StackCrawlMark& stackMark)
    bei System.Activator.CreateInstance(Type type, Boolean nonPublic)
    bei System.RuntimeType.CreateInstanceImpl(BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes, StackCrawlMark& stackMark)
    bei System.Activator.CreateInstance(Type type, BindingFlags bindingAttr, Binder binder, Object[] args, CultureInfo culture, Object[] activationAttributes)
    bei System.Activator.CreateInstance(Type type, Object[] args)
    bei Eco.Server.PluginManager.AddPlugin[T](Object[] p)
    bei System.Threading.Tasks.Task.Execute()<---

    --END DUMP--


  • 2
    Posts
    918
    Views
    Log in to reply


  • @confusa Hello! Send your crash dump file via email to support@strangeloopgames.com when you have a chance, I believe that is the best way to get crash dumps delivered to the devs/support. I just sent some in myself :)

    Public Server: [US EAST] Apex Pioneers | v5.4 | 24/7 | discord.gg/xZgeH6p


2
Posts
918
Views
Log in to reply

Internal error.

Oops! Looks like something went wrong!